06 January 2006

شخص ما في الجوار


مش عارف ليه عندي احساس غريب ان في شخص ما بيراقبني وبيتابعني
شخص ما بدون ملامح معروفة عندي وبدون هوية وبدون تحديد ذكوريته او انوثته
لكن حاسس بيه .. وحاسس ان في عين او عيون بتراقبني
تولدت عندي حالة التلفت اللاتلقائي لعل وعسى الاقيه فجأة
تولدت عندي حالة متابعة عيون الناس في المحيط اللي اتواجد فيه ...ولقيت فيها حاجات تبرر احساسي بالمراقبة
لقيت نظرات غريبة بعضها بيفسر المحبة والاعجاب وبعضها بيفسر الكراهية الغير مفهومة الاسباب
يمكن دول اللي بيراقبوني؟؟؟ ويمكن انا بيتهيألي ؟؟؟ ويمكن في شخص تاني مقصود بالنظرات دي وانا باتخيل انا موجهة عندي
بس انا كدة هتجنن .. امش لوحدي بالليل متجه للبيت اتخيل صوت شخص ماشي ورايا ..أقف ..والتفت بسرعة ..تتطلع قطة بتفتش في كيس مرمي في الشارع بتحاول تتطلع منه اكل..اضحك واكمل مشي
بنت جميلة بترمي نظرة اعجاب وابتسامة مكسوفة ... اخيرا عرفتك انتى اللي بتراقبيني..التفت ورايا يمكن يكون شخص تاني...للاسف فعلا الاقي المحظوظ اللي كان المقصود ... وانا كنت كبري
يمكن يكون عفريت .. طب والعفريت ده عايز ايه يعني ..فاضي مثلا عشان يضيع وقته معايا
بس انا متأكد ان في شخص ما بيراقبني

لحظة

طب مين اساسا مهتم انه يراقب او يتابع الشخص الهزيل المنكوش...وهيستفيد ايه .. وهيوصل لايه بعد كل ده

طب والحل؟؟؟

تقريبا ده جزء مني او شخصية من شخصياتي أو عادة من عاداتي اللي اعدمتهم عادت لتنتقم...... أو يمكن تتطمن علية

اعتقد انه لم يبقى كثيرا على الجنون ...فاضل كام كيلو بس

17 comments:

Sarwa said...

بيجيلى الاحساس ده بس وانا باخد دش ومغمضه عنيا

adhm said...

بخ

sonia said...

انا بحس بكدا بس وانا مغمضه عينى وبنام ووانا طالعه عالسلم لو الاحساس دا مالوش اساس من الصحه يبقى بيتهيالى هو دا الوسواس القهرى

Foxology said...

بس يا جماعة لا يسمعناا


انت يا عم اللي بتقول بخ

خضيتني

adhm said...

بصراحة اسلوبك فى عرض الحالة جميل اوى وكمان سلس لدرجة انة حسسنى ان فى حد برضة ورايا وانا باقرا وكمان بيقول
بخ

travismiller5306061818 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. So please Click Here To Read My Blog

http://pennystockinvestment.blogspot.com

Yasser_best said...

أسلوبك جميل.. وقلمك يملك ما يستحق الاحترام والتقدير
أطلقت مدونتي حديثا
http://yasser-best.blogspot.com/
يسعدني أن نتبادل حوار الأفكار
مودتي واحترامي

نــــــــدي said...

نهارك فل يا عم فوكس

Amira Hassan said...

walahy ya ebny ent gbt el teta mn a5rha,kolna bn7s bkda bs kl3ada mosh bn2ol

BaTaBeeT said...

that's what u can call.. LACK OF TRUST

caramel said...

و الله الموضوع مكتوب حلو جدا حسستني اني واقفة في أي حتة قريبة منك بتفرج عليه و هو بيراقبك و أنت عمال تتلفت و لا شايفة و لا هو شايفني!!!!بوست جميل و مدونة صادقة


الشيماء حامد
الأسكندرية
www.alexismain.jeeran.com

will said...

一夜情聊天室,一夜情,情色聊天室,情色,美女交友,交友,AIO交友愛情館,AIO,成人交友,愛情公寓,做愛影片,做愛,性愛,微風成人區,微風成人,嘟嘟成人網,成人影片,成人,成人貼圖,18成人,成人圖片區,成人圖片,成人影城,成人小說,成人文章,成人網站,成人論壇,情色貼圖,色情貼圖,色情A片,A片,色情小說,情色小說,情色文學,寄情築園小遊戲, 情色A片,色情影片,AV女優,AV,A漫,免費A片,A片下載

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,AIO交友愛情館,線上A片,免費A片,A片下載,情色A片,微風成人,嘟嘟成人網,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,成人交友,愛情公寓,色情聊天室,情色貼圖,色情,色情影片,做愛,情色,哈啦聊天室,聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,自拍,性愛

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,情趣用品,情趣用品,A片,A片,情色,情色

情色視訊,美女視訊,辣妹視訊,視訊聊天室,視訊交友網,免費視訊聊天,視訊交友90739,視訊,免費視訊,情人視訊網,視訊辣妹,影音視訊聊天室,視訊交友,視訊聊天,免費視訊聊天室,成人視訊,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,上班族聊天室,小高聊天室

وتلومني فيك said...

منتديات ليلوز كافيه
خدمات الويب
مركز تحميل
منتديات
تسريحات
فساتين
مكياج
خلطات
زفات
خلفيات ماسنجر
رموز ماسنجر
صور للتصميم
بث مباشر
ديكور
منتدى سعودي
ازياء
صور رومنسية
العاب
توبيكات ماسنجر
رسائل
برامج جوال
اناشيد اسلاميه
صور ماسنجر
زفات

midi haytham said...

كشف تسربات المياه بالرياض
شركة غسيل موكيت بالرياض
افضل شركة تخزين اثاث بالرياض
مؤسسة نقل اثاث بالرياض
افضل شركة تنظيف فلل بالرياض
احسن شركة تنظيف بالرياض
افضل شركة تخزين عفش بالرياض
افضل شركة نقل عفش بالرياض
افضل شركة نظافة بالرياض
جلي بلاط
شركة تنظيف مسابح بالرياض
شركة تنظيف قصور بالرياض
شركة تنظيف مساجد بالرياض
افضل شركة تنظيف شقق بالرياض
افضل شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة شفط بيارات بالرياض
افضل شركة رش مبيدات بالرياض
شركة ابادة الحشرات
شركة تسليك مجارى بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
شركة عزل مائي للأسطح بالرياض

midi haytham said...

شركة لنقل الأثاث من الرياض الى مدن المملكة
ترميم المنازل
افضل شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة تنظيف بيوت الشعر بالرياض
شركة تنظيف واجهات حجر بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة نقل وتغليف عفش بالرياض
مستودعات لتخزين وحفظ الأثاث بالرياض
مكافحة صراصير المنزل
مكافحة صراصير المطبخ
حل ارتفاع فاتورة المياه
شركات العزل الحراري
شركات عزل مائي
شركة تنظيف الاثاث بالرياض
تنظيف انتريهات
شركات تنظيف الستائر بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
مكافحة صراصير الخشب
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
نقل اثاث رخيص
شركات مكافحة القوارض
اسعار نقل العفش بالرياض
كشف تسرب المياه الكترونيا
تهريب الحمامات والمطابخ
مكافحة حشرات الفراش
كشف تسربات المياه بدون تكسير

Saad Abd said...


شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض

شركة مكافحة  حشرات بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

Saad Abd said...


شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض

شركة مكافحة  حشرات بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض

شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض